Skip to main content

焗釀茄子

好衰呀我,貼這個上來純粹為了引你們呀,呵呵呵(下圖為未焗前)。

今天我返夜,俾個機會梁生做新好男人在家弄晚餐再湊我放學。他週末的時候在家附近的farmer's market買了幾隻像玩具的肥西洋茄子,拿來挖空釀入加了意大利腸和青椒粒的混合糙米(食譜在這裡),鋪上我們平日夾三明治用的provolone(南意大利芝士)放入焗爐,十分鐘,開飯!

Comments

新鮮人 said…
那兩個西洋茄子個表面靚到好厲害呀,
好似用工模啤出來咁樣,
真喺食得架?????
Anonymous said…
嘩好靚呀
點解舊茄子可以完全無變色架?係未真係煮過架???
梁生好厲害呀!!
kristie said…
fresh:我覺得唐人茄子好食d呀!

蓉兒:上面o個幅的確係未煮過啦~~~~
梁生唔讚得,讚左佢就真係以為自己好勁喇.:p
Anonymous said…
"食"成了我開學後最大的問題
一來時間少了,無咁得閒整呢樣整果樣
二來我們兩個都鍾意食,但煮得唔叻果樣弊...:(