Skip to main content

周君新玩具

哇哈哈哈哈哈,終於買了!不過我極度低B,忘記買記憶卡,現在有機無卡唯有得個望字。

梁生因為我寫的上一篇大發脾氣,我承認我的確有點混淆視聽,錢其實已經一早留起給我,只是我遲遲不能決定究竟要買佳能好還是藝康好。最後的起心干做資料搜集,發現這部佳能10萬像素連隻鏡頭才七百一十塊美金,遠比我預算的少,平平地用來做我這個初學者的試煉平台最好不過。即場申請亞瑪遜.com的信用卡,拿多額外三十塊退款,再加上每消費一塊三積分換來一張二十五塊書卷,好抵呀!

Comments

新鮮人 said…
計得咁盡,
果然喺寶師奶喎! :p
冬冬 said…
digital rebel係咪即係400D?
kristie said…
fresh:但係我而家都好驚去睇其他價錢,怕自己買貴左....:p

冬冬:.........eh....係呱??